Otvaramo urede diljem Europe; saznaj koje prilike imamo za tebe
20 travnja, 2023
Raditi u Hrvatskoj, a surađivati s klijentima i kolegama diljem svijeta kod nas je svakodnevica. Osim što u našim uredima u Zagrebu i Rijeci možeš čuti nekoliko jezika, u sklopu naših međunarodnih programa možeš dobiti priliku raditi u bilo kojem Assist Digital centru u svijetu.
Dobrim uvjetima privlačimo, ali i zadržavamo naše zaposlenike
27 ožujka, 2023
Bez posvećenosti se ne može izgraditi brak, prijateljstvo, odnos s klijentom, kultura, pa tako ni tvrtka. To nije slabost, nego odluka – i ide u oba smjera.
Selekcijski procesi znaju biti dugotrajni, neizvjesni i često ne nude dovoljno informacija. Da naš nije takav, već u nekoliko jednostavnih, brzih i pristupačnih koraka vodi kandidate do zapošljavanja – uvjerite se sami.
Agenti korisničke podrške nose više kapa – posjeduju izvrsne komunikacijske vještine, brzo usvajaju nova znanja, te stručno koriste najnoviju tehnologiju.
Ima ljudi koji ne vole iznenađenja, ali nema ljudi koji ne vole poklone! Mi u Assist Digitalu to znamo i zato smo osmislili cijeli niz razloga i prilika s kojima volimo nagraditi naše zaposlenike.
Dejan i Vedrana žive u Hrvatskoj, a rade s ljudima iz cijelog svijeta
8 srpnja, 2022
Ne moraš putovati u Italiju ili čekati da Netflix izbaci film na njemačkom, posao u kontakt centru je super prilika da razgovaraš s korisnicima i kolegama iz cijelog svijeta.
Tko još mora birati između dinamičnog posla i druženja preko tjedna?
20 lipnja, 2022
Bez obzira želiš li slobodno vrijeme provesti u prirodi ili na sportskom terenu, uz kolege s posla ili s obitelji i prijateljima, uz Assist Digital možeš.
Za našu kolegicu Anu u Assist Digitalu ne postoje granice
26 travnja, 2022
Kako pronaći posao koji će te ispuniti kad baš i nisi siguran što želiš, ispričala nam je Ana Marković, HR Generalist koja je karijeru u Assist Digitalu započela kao agentica korisničke podrške.
Assist Digital u Zagrebu slavi treći rođendan! Ako i ti želiš biti dio tima u Rijeci ili Zagrebu, provjeri otvorene pozicije, jedva te čekamo upoznati.
Kako izgleda jedan dan stručnjaka za kvalitetu u Assist Digitalu?
24 siječnja, 2022
Kako agenti uspijevaju pružiti pravi odgovor na svaki upit? Uz puno edukacija i veliku podršku tima za kvalitetu. Evo kako izgleda njihov dan u Assist Digitalu.
Ako želite zaviriti u naše centre i provjeriti kako provodimo dane na poslu, dopustite da vas odvedemo u virtualnu šetnju našim uredima u Rijeci i Zagrebu!
Većinu vremena ovo je prvi kontakt, dodirna točka, koju korisnik ili potrošač ima s brendom ili tvrtkom. Ovisno o sektoru, to je često i jedini kontakt koji će imati.
Kvalitetna usluga korisnicima stvara vjerne kupce, a put do tog cilja počinje ljudskim faktorom. Dakle, prvi stup izvanredne korisničke usluge je personalizacija.