Selekcijski procesi znaju biti dugotrajni, neizvjesni i često ne nude dovoljno informacija. Da naš nije takav, već u nekoliko jednostavnih, brzih i pristupačnih koraka vodi kandidate do zapošljavanja – uvjerite se sami.
Među poslanim porukama u tvom mailboxu je i prijava za otvorenu poziciju u Assist Digitalu? Čestitamo, tvoj prvi korak je napravljen! Ušao si u naš selekcijski postupak kroz koji će te provest naš uigrani HR tim u što kraćem roku. Što očekujemo od kandidata? Važna nam je motivacija za razvijanje karijere u korisničkoj podršci, želja za učenjem i timski duh.
„Dobar dan, zovemo vas iz Assist Digitala.“
Prvi korak našeg selekcijskog procesa je tzv. „CV screening“ kojim HR tim detaljno pregledava pristigle životopise i dobiva uvid u prethodno iskustvo i vještine kandidata. Nakon što procijenimo da postoji potencijal za suradnju, možeš očekivati naš telefonski poziv. Ovaj prvi kontakt služi nam za dogovor oko termina intervjua u našem uredu ili online, kao i da s tobom podijelimo okvirne informacije o zaposlenju i zadacima, poput datuma početka rada.
Ugodan razgovor s budućim timom
Idući korak je intervju koji uključuje pisanu provjera znanja jezika. Upravo ta kombinacija pruža nam cjelovitu sliku kandidata. Na razgovoru ćemo izložiti što očekujemo od naših zaposlenika, ispričati kako izgleda radni dan naših agenata i biti otvoreni za sva tvoja pitanja. Ovisno o rasporedu, pridružit će nam se i Team Leaderi ili netko iz odjela Quality & Learning, što je ujedno prilika kandidatu da upozna tim s kojim bi surađivao i iz prve ruke sazna sve pojedinosti o poslu, zadacima i očekivanjima.
Kako se pripremiti za razgovor za posao? Dobrodošlo je osnovno znanje o našoj tvrtki i poslu korisničke podrške, bez obzira na tvoje iskustvo u tom području. Komunikacijske vještine, smirenost i brzinu u rješavanju upita ćeš razvijati radom u korisničkoj podršci, a u razgovoru s kandidatima tražimo upravo taj potencijal.
Kao što težimo opuštenoj i ugodnoj atmosferi u uredu, tako i na intervjuu, uz sve stručne i relevantne teme, ne preskačemo ni one svakodnevne, od vremenske prognoze do novih TV serija. Želimo da ti razgovor bude ugodan i da mu pristupiš opušteno, bez nervoze ili nelagode.
Znamo da nitko ne voli dugo čekati
Zato se povratno javljamo vrlo brzo. Kako te ne bismo dugo držali u neizvjesnosti, možeš očekivati da ćemo ti se javiti unutar tri dana od našeg susreta. Ako nam ipak bude trebalo više vremena, što je više iznimka nego pravilo, javit ćemo kandidatima u kojoj fazi je proces, jer ne želimo da steknu krivi dojam ni da misle da su zaboravljeni.

Što naši zaposlenici kažu o selekcijskom postupku u Assist Digitalu?
„Intervju je bio dogovoren na Zoomu, s obzirom na to da sam tada još živjela u Njemačkoj. Čak sam ga tri puta morala odgađati zbog raznih okolnosti (Covid i slično) i već sam tu stekla pozitivan dojam, jer su mi pokazali razumijevanje i otvorenost. S osmijehom me dočekala kolegica Iva, upoznala me s tvrtkom, očekivanjima od zaposlenika i atmosferi koju njeguju u uredu. Razgovarale smo na njemačkom, engleskom i hrvatskom jeziku. Poslije intervjua sam bila još zainteresiranija za posao i osjećala se vrlo zadovoljno!“
Petra Fabijanić, Customer Care Consultant
„Cijeli proces zapošljavanja bio je vrlo ugodan i profesionalan. Brzo su me pozvali na razgovor, a jednako tako sam brzo počela i raditi. Sve mi je bilo detaljno i jasno objašnjeno, dobila sam pregled radnog mjesta i osjećala sam se podržano i samopouzdano. Ono što mi se i danas posebno sviđa jest to da se, iako ne govorim hrvatski jezik, odlično uklapam u tim i jezična barijera nikad nije postala prepreka!“
Michaela Hörner, Customer Care Consultant
Ako razmišljaš o prijavi, nadamo se da smo te ohrabrili i pružili ti odgovore na sva pitanja. Pročitaj i naše savjete o tome kako napisati kvalitetan CV, a otvorene pozicije pronađi ovdje.