Bilo bi dobro znati što očekivati u prvim tjednima na novom poslu, da je podrška kolega uvijek dostupna, a pozitivna trema sasvim normalna. Želimo novim zaposlenicima olakšati početak u nepoznatoj sredini i pružiti im potrebna znanja i alate, samopouzdanje i sigurnost u svojim prvim danima. Vođeni tom idejom, osmislili smo za nove zaposlenike trotjednu onboarding edukaciju kojom ih u radnu sredinu uvodimo korak po korak. Dijelimo s njima primjere iz prakse i upoznajemo ih s kolegama, sve s istim ciljem – kako bi dobili potrebno znanje i stekli osjećaj pripadnosti.
Na tu temu razgovarali smo s Ivanom Koflerom, Customer Care Consultantom, koji nam se nedavno pridružio u uredu u Zagrebu i doznali sve što bi te moglo zanimati o prvim danima u Assist Digitalu.
Kako su prošli tvoji prvi tjedni u našem timu?
„Tri tjedna su mi proletjela! Prolazeći kroz zanimljive i korisne teme s novim kolegama bio sam opušten i brzo usvajao upute i napredovao. Moja trenerica je uvelike zaslužna za odličnu atmosferu koja se zadržala kroz cijelo vrijeme trajanja obuke. Komunikacija je baš kakva treba biti – pristupačna, ugodna i nije bilo krivog pitanja! Što se tiče sadržaja, sve je bilo logično strukturirano i s fokusom na bitno. A dodatna podrška su mi bili i jednostavni digitalni alati za usvajanje tehnika. Postepeno smo se i upoznavali s uredom i novim kolegicama i kolegama, tako da smo dobili širu sliku cijele priče koja nas čeka.“
Nakon početnog treninga, kreće pravi posao. Osjećaš li se spremno?
„Da, osjećam se spremno, pogotovo kada znam da je podrška i dalje tu. Mala trema je bila prisutna na početku, ali je brzo nestala. S kvalitetnom edukacijom i svim dostupnim alatima znatno nam je olakšan početni proces, a tu je i online vodič sa svim uputama, ali i mogućim scenarijima. Također, novi zaposlenici se drže na okupu, a tim agenata koji su na raspolaganju za pomoć pruža osjećaj sigurnosti s kojom se lakše aklimatizirati na novi posao. Uz sve to na početku je svakako glavni izazov telefonska komunikacija jer je tu prisutan i ljudski faktor na koji ne možeš biti u potpunosti spreman – 100 ljudi, 200 čudi!“
A kolege? Kako su te dočekali u timu?
„Iznimno topao doček u najboljem timu na svijetu! Ono što zbilja mogu pohvaliti u Assistu Digitalu je upravo timski duh s kojim osjećaš stalnu podršku. Također tu su i Team Leaderi koji igraju važnu ulogu u prvim tjednima i ja sam definitivno sretan sa stručnom i prijateljskom podrškom koju sam dobio. A što se vidjelo i na pauzi uz kavu gdje su mi kolege podijelili razne tips & tricks uz pravo bodrenje! Rekao bih da su novozaposleni „bebe“ tima u čijem „odgoju“ svi sudjeluju. I zbilja, takvim stavom postižu se visoki rezultati. I kao šećer na kraju obuke – dočekala nas je kutija slatkiša koja je početne brige pretvorila u slatke brige!“


Vrlo brzo možeš i ti postati dio našeg tima, jer upravo tražimo Customer Care Consultante sa znanjem talijanskog, njemačkog i engleskog jezika. Pogledaj što sve nudimo i pridruži se budućim kolegama na početnoj edukaciji u Assist Digitalu.