S korisničkom podrškom svi smo imali iskustva, većina kao korisnici, ali neki od nas i kao zaposlenici. Korisnicima je kontakt s brandom neophodan, a dok zaposlenici prepoznaju posao u kontakt centru kao odličnu priliku za razvijanje komunikacijskih vještina, usvajanje novih znanja i razvoj karijere. To sve možeš pronaći kod nas – saznaj zašto smo izvrstan izbor baš za tebe!
Kontakt centar je samo dio priče
Prepoznati smo kaolider CRM digitalne transformacije, no možda ne znaš da naše poslovanje i stručnost dijelimo u 4 segmenta: CRM savjetovanje, usluge i dizajn, tehnologija i outsourcing poslovnih procesa. Portfolio klijenata nam je raznovrstan, a ponajviše surađujemo s multinacionalnim brandovima i svjetski poznatim kompanijama iz automobilske industrije, bankarstva, medija, maloprodaje, telekomunikacije, turizma i energetike.
Raditi u našem timu znači postati dio međunarodne poslovne priče kojom dobivaš priliku učiti od stručnjaka i iz prve ruke pratiti uspješne projekte. Da, mnoštvo vrhunskih projekata je iza nas koji nam daju vjetar u leđa za izazove pred nama.


U Hrvatskoj i dalje rastemo
Znaš li da smo u Hrvatskoj započeli s radom prije 10 godina i to u Rijeci? Danas uz Rijeku imamo veliki ured i u Zagrebu u kojima zajedno brojimo preko 400 zaposlenika. Vežu nas zajedništvo, atmosfera i timski rad s razlikama koje nas oblikuju. Naš morski ured je okružen borovima i iz njega pružamo korisničku podršku iz područja energetike, dok u našem kontinentalnom uredu volimo terasu na krovu zgrade i prostor sa staklenim stijenama iz kojeg radimo s najvećom svjetskom turističkom kompanijom.
Početak naše priče je u Italiji odakle smo se ubrzano širili te smo prisutni u 9 zemalja, uz Hrvatsku i Italiju tu su i Albanija, Tunis, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francuska, Njemačka, Nizozemska i Španjolska. Preko 4500 zaposlenika diljem svijeta u 22 ureda čine napredan, stručan, raznolik, ali i veseo tim od kojih je50% žena (na što smo izuzetno ponosni).


S razlogom imamo Digital u imenu
Ako te zanima zašto Digital, evo odgovora! Portfolio nam sadrži preko 500 digitalnih projekata kojima podržavamo klijente u građenju odnosa s korisnicima i to kroz izvrsna tehnološka rješenja kao što su mobilne aplikacije, omnichannel solucije, web self care i CRM platforme. Uvijek smo korak ispred u implementiranju najnovijih digitalnih rješenja u svoje poslovanje. Zaposlenici prolaze kroz raznovrsne edukacije i u svom radu koriste najnovije tehnologije. Tehnologija je velik dio našeg DNK i upravo taj potpis volimo isticati.
Znamo koliko je sutra važno
Velika smo organizacija i kao takva djelujemo društveno odgovorno. Svjesni smo da je svaki mali korak prema održivoj budućnosti bitan za sve, poduzimamo brojne inicijative koje utječu na radno okruženje i svijet oko nas.
Nedavno smo objavili prvi Izvještaj o održivosti u kojem možeš saznati kakvu svijest prema okolini imamo i čemu stremimo. Da, razmišljamo i djelujemo zeleno, proaktivno i brinemo o našim zaposlenicima.
Sve to dovelo nas je do toga da smo u prošloj godini uvršteni u talijansku ljestvicu za najboljeg poslodavca prema procjeni Corriere della Sera Economia, najvažnijeg talijanskog ekonomskog medija.
Assist Digital uvijek motivira zaposlenike na rast i razvoj kroz kontinuirane edukacije i izazovne projekte. Gotovo svi članovi lokalnog managementa su u tvrtku došli kao agenti korisničke podrške, a uz stalnu podršku tima i uspješne rezultate napredovali do današnjih pozicija. To može biti i tvoja priča! Klikni na otvorene pozicije i pronađi svoje mjesto kod nas.