Služba za korisnike povezuje cjelokupno poslovanje poduzeća i često je u središtu fokusa kompanije. Ona potiče lojalnost kupaca i olakšava posao zaposlenicima, a to će dovesti do rasta poduzeća. Pružanjem izvrsne korisničke podrške organizacije zadržavaju talente i potiču lojalnost brendu. Služba za korisnike oduvijek je bila, jest i bit će jedno od strateških područja u poduzećima.
U Assist Digitalu mi to znamo i zato stremimo vrhunskoj pruženoj usluzi od strane naših agenata i uživamo povjerenje mnogih multinacionalnih kompanija i svjetskih brendova.
Kupci dobivaju ono što žele
Konkurencija na tržištu je nikad veća, a razvojem digitalne tehnologije poslovanja su se ubrzala, dok su očekivanja kupaca narasla. Tako kupci danas najviše cijene brzinu pri rješavanju upita kao i znanje pri pružanju rješenja. Također, kupci ne žele ispunjavati dugačke i dosadne upitnike i slušati sekretaricu koja će im ispričati sve ono što ih ne zanima već žele ljudski kontakt koji će im stručno, vješto, ljubazno i na što jednostavniji način pružiti podršku u njihovom upitu.
Upravo zato naši call agenti prolaze kroz temeljitu obuku prije početka rada, a stalne edukacije su sastavni dio našeg zaposlenja. Također, timski rad i dobra atmosfera su nam na vrhu ljestvice prioriteta! Tako podrška od strane kolega nikad ne nedostaje kako bi isporuka naših usluga bila na očekivanoj razini, a naši zaposlenici se osjećali sigurnim.

Jedna briga manje za zaposlenike
Što je korisnička podrška bolja, to su zaposlenici tvrtke zadovoljniji. Naime, zaposlenici čija tvrtka pruža izvrsnu korisničku podršku gube jedan dio brige koju prebacuju upravo na naše agente. Time su zaposlenici dobili vrijeme i motiv da budu produktivniji na poslu, a svakako im je manje stresno i čini ih sretnima što se ne moraju baviti dodatnim upitima kupaca. Korisničko iskustvo je put na kojem se susreće više uloga, a na tom putu njihovo kolektivno zadovoljstvo je najvažnije. Zadovoljni zaposlenici će privući zadovoljne kupce koji dovode do zadovoljnih agenata!
Nama je zadovoljstvo naših agenata polazna točka u pristupu rada, a kako bismo im to i dokazali, uveli smo niz prilika s kojima volimo nagraditi naše zaposlenike.
Organizacija postiže svoje ciljeve
Tvrtke koje dosljedno pružaju izvrsnu korisničku podršku imaju niz koristi, a neke koje treba istaknuti su: veći prihod, zadržavanje kupaca, stečenu reputaciju, bolju otpornost od konkurencije i duboki uvid u svoje proizvode.
Mi smo svjesni da su naši zaposlenici pokretači motora koji je Assist Digital pozicionirao među lidere na tržištu u pružanju korisničke podrške. Upravo zato naše zaposlenike zovemo Customer superheroji!
Ako i ti želiš biti dio međunarodne kompanije koja drži ključ uspjeha mnogim svjetski etabliranim brendovima, zaprati nas na društvenim mrežama i našoj webstranici, upoznaj nas bolje i budi u toku s oglasima za posao, a rado primamo i otvorene molbe.