20. srpnja smo obilježili jubilarnih 10 godina od otvaranja našeg prvog ureda u Hrvatskoj, u Rijeci. Tim povodom smo priredili spektakularan party u divnoj Opatiji, tik uz more u Colloseumu, Lounge & Beach Bar. Večer smo posvetili našim zaposlenicima i partnerima, njihovom marljivom radu i trudu, kao i mnogobrojnim uspjesima u godinama iza nas. Nagrade za naše zaposlenike nisu izostale, te smo se uz Dj-a i fine koktele i zalogajčiće družili do dugo u noć!

U doba kada tehnologija dominira našim životima, mi spajamo sve njezine čari sa ljudskim faktorom
Korisnička podrška postaje dostupna jednim klikom i podrazumijeva velik broj agenata koji surađuju, uče, razvijaju svoje vještine i komuniciraju različitim kanalima komunikacije. Brze promjene jedina su konstanta u današnjem svijetu, a umijeće prilagođavanja je ključ uspjeha. Mi u Assist Digitalu na vrijeme smo to prepoznali i u svoje poslovanje uključili četiri tržišna segmenta: CRM savjetovanje, usluge i dizajn, tehnologiju i outsourcing poslovnih procesa.
Naši zaposlenici su predvodnici u digitalnoj transformaciji i s razlogom ih zovemo customer superheroji! Oni su nositelji promjene u današnjem brzom svijetu u kojem potrošači zahtijevaju dostupnost informacije odmah, te lako i jednostavno rješavanje svojih potreba.
Objedinjujemo jednu veliku mrežu koja zajedno prolazi kroz nevjerojatan put od samog brenda ili organizacije, preko krajnjih korisnika do naših agenata korisničke podrške. Naš krajnji cilj je pružiti zadovoljstvo pri rješavanju upita korisnika i na tom putu koristimo najsuvremeniju tehnologiju i sve dostupne resurse, ali uvijek spomenuti cilj postižemo ljubaznošću i znanjem naših agenata.

Ponosno ističemo
Naš prvi centar u Hrvatskoj otvorio je svoja vrata u Rijeci 2012. godine, te smo uz kontinuirani rast i napredak otvorili i drugi centar u Zagrebu, 2019. godine. Potrebe tržišta su u stalnom porastu i dinamika isporuka usluga je brza i zahtjevna. Kroz konstante edukacije i zapošljavanje stručnjaka držimo korak sa tehnologijom i uspješno letimo kroz sve izazove današnjice.
U Hrvatskoj smo na obje lokacije zaposlili preko 400 ljudi koji danas stručno pružaju usluge korisničke podrške na engleskom, njemačkom, talijanskom i hrvatskom jeziku za brojne klijente, uglavnom u turističkom i energetskom sektoru.


Jedan, dva, tri – reci nam što misliš o nama ti!
Brinemo o našim zaposlenicima, na način da kontinuirano osluškujemo njihove potrebe i svjesni smo koliko je danas važno pružiti im fleksibilnost i slobodu, uz sigurnost radnog mjesta. Tako našim zaposlenicima nudimo mnogobrojne benefite zbog kojih oni ostaju s nama i dugi niz godina. Neki od kojih ističemo su mogućnost biranja zaposlenja na skraćeno ili puno radno vrijeme, mogućnost rada od kuće, te božićnicu, uskrsnicu, regres i bonus za odanost nakon jedne godine!
Naši zaposlenici usavršavaju svoje znanje jezika kroz brojne edukacije koje nudimo, te svakodnevno bruse svoje komunikacijske vještine. Također im se pruža mogućnost međunarodne suradnje s našim uredima u inozemstvu, a poglavito Italijom, Tunisom i Albanijom.
Uvijek vodimo računa da je u uredu odlična i opuštena atmosfera, tako smo svakom novom članu osigurali paket dobrodošlice i na dnevnoj bazi nam ne nedostaje ideja za dobre provode, voćne koktele i društvene igre.
Njihovo zadovoljstvo smo htjeli potvrditi upitavši tri zaposlenika kako bi opisali svoje iskustvo s nama kroz tri kratka opisa, s oduševljenjem dijelimo njihov izbor riječi.
„Zahtjevno, lijepo, jedna velika obitelj!“
Gordana Šalić Papaj, 10 godina s nama
„Prijateljski ambijent, interesantno, bezbrižno!“
Marko Novak, 7 godina s nama
„Fantastično, praktično, lako!“
Claudio Begonja, 4 mjeseca s nama

Trenutak kada se dvije linije spoje, prva krajnjih korisnika i druga naših agenata, je naš trenutak da zasjajimo. Jer znamo da su roboti cool, ali toplu riječ još nisu uspjeli zamijeniti.