U naše kontakt centre dnevno stiže na stotine upita, brzo rastemo i svaki dan je drugačiji. Zato nam je važno da osim na poslu, zaposlenici uživaju i u svom slobodnom vremenu. Nikolina, Kristijan i Lori kažu da u tome uspijevamo. Iako rade u različitim odjelima, jedno im je zajedničko – imaju vremena za sve!
Slobodno vrijeme nam je važno, zato brinemo o tvom
Lori je Data Scientist i pravi problem solver. Njen je zadatak osigurati lakše i jednostavnije pružanje korisničke podrške kad god agenti uoče neki problem. Najčešće dan započinje pozivom “Hej, ne radi mi nešto u izvještaju, kako da to popravim?, a završava s grafovima i tablicama koje agentima pomažu da bolje pristupe rješenju problema i lakše odgovore na najzahtjevnije upite korisnika.
“Iako dio mojih kolega radi iz ureda, moj radni dan započinje kod kuće uz kavu jer analiza podataka, tablice, grafovi i izvještaji i redoviti timski sastanci zahtijevaju fokus, pažnju i strpljenje. Zato mi je super to što mogu birati svoj raspored, sama definirati zadatke i prioritete, raditi od doma ili iz ureda i ono najvažnije, ne čekati vikend za druženja s ekipom. Super je i to što imamo Multisport karticu, pa često skočim i u teretanu.”
Lori Brnčić, Data Scientist
U sportu uživa i Kristijan, Customer Service Guest Triage Agent koji se u slobodno vrijeme pretvara u zvijezdu teniskih terena. Kad ne uvodi nove kolege u posao, ili ne pomaže drugima u rješavanju zahtjevnih upita, trenira tenis, organizira turnire i ne propušta prilike za druženje s obitelji i prijateljima.
“Moju poziciju često od milja nazivamo Floorwalker jer zahtijeva stvarno puno hodanja po uredu i pomaganja kolegama, posebno kad imamo novu grupu agenata koji ne početku ne mogu samostalno riješiti svaki upit. Kad toga nema, radim od kuće što mi omogućava da lakše odradim sve poslovne i obiteljske obaveze kojih uz klince ne nedostaje. Kad u danu ostane vremena punim baterije s obitelji i uz tenis. Super je i to što uz fleksibilno radno vrijeme na raspolaganju imamo i 24 dana godišnjeg odmora pa stignem pronaći vrijeme i za ostale hobije.”
Kristijan Ivanjek, Customer Service Guest Triage Agent
Nije jednostavno uskladiti privatne i poslovne obaveze, pa zaposlenici imaju mogućnost rada u nepunom radnom vremenu, rada na pola radnog vremena i rada od kuće. Rad od kuće postao je hit među zaposlenicima. Ipak, puno je onih koji ipak biraju rad iz ureda poput Nikoline, koja u Assist Digitalu radi kao HR Generalist.

„Super mi je što možemo odabrati gdje želimo raditi. Kad god mogu, radim iz ureda jer se tako više družim s kolegama i lakše pratim što se sve događa. U Recruitment&Selection odjelu je uvijek dinamično jer godišnje zapošljavamo stotinjak novih kolega. Srećom, naši menadžeri brinu da uz posao imamo vremena za sve što nam je važno, pa mi uz sudjelovanje u selekcijskim procesima, organizaciju raznih aktivnosti koje provodimo za zaposlenike, sastanke i mejlove uvijek ostane vremena za druženje s obitelji, boravak u prirodi i odlazak u kino.”
Nikolina Križančić, HR Generalist
Imamo velik tim, ali brinemo o svakom članu
U našem timu kriju se pravi zaljubljenici u glazbu, umjetnost, sport, kavu i slobodno vrijeme, pa smo osmislili niz inicijativa, bonusa i benefita od kojih svatko može pronaći nešto za sebe. Bez obzira želiš li slobodno vrijeme provesti u prirodi ili na sportskom terenu, uz kolege s posla ili s obitelji i prijateljima, uz Assist Digital možeš. Saznaj više o nama i postani dio našeg tima u Zagrebu ili Rijeci!
Prati nas i na Facebooku i Instagramu!