Tri priče koje spaja ambicija
Prije tri godine naš tim činilo je stotinjak ljudi koji su vjerovali da mali tim može postići velike rezultate. Među njima su bili Matija Hefler, Domagoj Marković-Pugar i Paolo Šverko koji su započeli kao agenti korisničke podrške.
Zašto baš posao u korisničkoj podršci?
Paolo je oduvijek htio raditi u turizmu i tražio je posao koji će mu omogućiti da razvija vještine koje je gradio od početka karijere, od komunikacije u zahtjevnim situacijama do organizacije zadataka i vremena. Matija je studirao talijanski i tražio priliku da znanje jezika iskoristi za stjecanje iskustva, a Domagoj posao na kojem će biti motiviran i okruženje koje će prepoznati potencijal i nagrađivati trud.
Za marljive i ambiciozne, puno je prilika
Upoznajte Matiju
“Započeo sam kao agent korisničke podrške za vrijeme studija. Radio sam kao Quality Coach, zatim Quality Specialist i naposlijetku Quality and Learning Specialist Senior. Ako uvijek želite ići korak dalje, sve je moguće, pa i nekoliko puta napredovati u samo dvije godine. Moj posao podrazumijeva provođenje interaktivnih radionica i edukacija za agente, izradu analiza koje nam pomažu da vidimo što radimo dobro, a što možemo bolje i strategija za poboljšanje rezultata. Veseli me kad rezultati prate trud cijelog tima, super je osjećaj znati da agenti brzo uče, a korisnici prepoznaju naš rad.”
Upoznajte Domagoja
“Ja sam također započeo kao agent, zatim Internal support agent ili Floorwalker kako ga mi od milja zovemo, a danas sam Team Leader. Sa zadacima agenta korisničke podrške vjerujem da su mnogi upoznati, ali Internal Support Agent možda zvuči neobično. Ukratko, na toj sam poziciji bio podrška svim kolegama. Često se dogodi da netko dobije upit s kojim se nikada nije susreo i nije lako pronaći odgovor na baš svako pitanje korisnika, pa je moj zadatak bio uskočiti kad god je nekome zatrebala pomoć. To je od mene zahtijevao da dobro poznajem usluge koje pruža klijent, da znam kako pristupiti nezadovoljnim ili zabrinutim korisnicima, osnažim agente za nepredvidive i zahtjevne situacije i kao tim ostvarimo zadane ciljeve.”
Upoznajte Paola
“Gotovo svi voditelji timova i menadžeri u Assist Digitalu svoju su karijeru započeli kao agenti korisničke podrške i moram priznati da sam ponosan što sam i ja jedan od njih. Posao agenta bio je raznolik i dinamičan, omogućio mi je da svakodnevno razgovaram s ljudima diljem svijeta, naučim nešto novo. Ubrzo sam postao Team Leader tima kojeg sam donedavno bio član što je bilo izazovno, ali i zanimljivo. Imao sam super podršku sa svih strana, i tima i seniora. Nastavili smo postizati odlične rezultate što me ohrabrilo za sljedeći korak. Danas sam Junior Business Manager i vodim nekoliko različitih timova.”
Vežu ih i zajednički projekti
Iako sva trojica rade na različitim pozicijama i lokacijama, u Assist Digitalu su proživjeli puno zajedničkih avantura. Dvije su im posebno drage: pokretanje centara u Tirani i Tunisu u koje je bio uključen cijeli tim. Domagoj i Paolo proveli su tamo nekoliko mjeseci, upoznali različite kulture i stekli poznanstva koja su se pretvorila u suradnje. Međunarodne suradnje u Assist Digitalu su česte. Matija je ove godine posjetio naš centar u Napulju i upoznao kolege i projekte na kojima rade. Sva trojica smatraju da su to prilike koje posao u call centru čine toliko zanimljivim. Posebno ih vesele zajednički projekti, međunarodne suradnje i činjenica da su i oni doprinijeli tome da Assist Digital postane okruženje u kojemu svatko može pronaći svoju priliku.