Saznaj kako bi mogao izgledati i tvoj karijerni put
U gotovo deset godina Ana nam je pomogla odgovoriti na neke od najvećih izazova i potvrdila da za marljive i ambiciozne ne postoje granice.
Započela je kao agentica korisničke podrške
„Javila sam se na oglas za posao agentice korisničke podrške jer je Assist Digital tada bila jedina međunarodna kompanija u Rijeci koja je mladim ljudima bez puno iskustva pružala priliku za rad na zanimljivim zadacima i to na talijanskom jeziku koji je meni oduvijek blizak. Iako je i meni i kolegama korisnička podrška tada bila nepoznat pojam, iznenadili smo se koliko je posao raznolik, zadaci zanimljivi i koliko se iz svakog upita može naučiti. Imali smo super tim i sjajne trenere koji su uvijek bili tu za nas. Uz želju i volju za učenjem brzo smo pohvatali sve konce i samostalno rješavali vrlo zahtjevne upite.“
Trud i upornost doveli su je do pozicije Team Leadera
Upiti koji stižu u naš call centar za nas su prave male zagonetke. Zahtijevaju pronalazak rješenja u kratkom vremenu i uvijek ih je lakše riješiti kad se ponove drugi ili treći put. Iako se često više korisnika javi s istim upitom, svaki razgovor je nova prilika za učenje. Ana ih je sve spremno iskoristila. Ubrzo je napredovala na poziciju Team Leadera i sve naučeno prenosila na tim od petnaestak agenata.
„Najljepši dio ovog posla definitivno su razgovori s ljudima, njihove pozitivne reakcije i energija koja se stvori u timu nakon što je upit uspješno riješen. Tu energiju sam obožavala i na poziciji Team Leadera. Obje pozicije bile su dinamične, a svaki radni dan nepredvidiv i drugačiji od prethodnog. Ponekad bi znali odgovore na sve upite, a ponekad bi se oko jednog upita aktivirao cijeli tim. Zato mi je uvijek bilo važno da surađujemo i jedni drugima pomažemo. Tako smo stvarali prijateljstva, dijelili znanja i međusobno se ohrabrivali. Rast je bio značajan i na međunarodnoj razini – otvorili smo urede u Tunisu i Tirani i surađivali s kolegama iz različitih dijelova svijeta. Radili na nekoliko lokacija i stvarno smo se dobro zabavljali. To je bilo još jedno iskustvo koje me potaknulo da idem korak dalje.“
Korak dalje za Anu je značio potpuni zaokret
„Uživala sam u treninzima koje sam provodila s agentima i shvatila da je za naš posao najvažniji marljiv i ambiciozan tim. Kada sam vidjela da HR traži novog člana, odmah sam se prijavila. U Assist Digitalu su prepoznali moj interes, potaknuli su me da isprobam različite uloge i stvorili otvoreno okruženje u kojem mogu napredovati. U HR-u sam već pet godina i danas radim kao HR Generalist u Rijeci. Dio sam cijelog procesa, od selekcije i zapošljavanja kandidata do praćenja njihova razvoja, pa mi je dan pun zanimljivih zadataka i lijepih trenutaka. Nekad te na stolu dočeka neočekivana poruka zahvale za sve što radiš, nekad netko uoči da si u gužvi, pa se na tvom stolu stvori kava, nekad šefica posveti dodatnu pažnju samo da ti se zahvali na tome što radiš. Ti trenuci me posebno vesele i olakšavaju svakodnevne izazove. Super je raditi u takvom timu, vidjeti da Assist raste, kolege napreduju, a novi kolege dolaze u tim u kojem će se osjećati ugodno i htjeti ostati“
Pridruži se i ti našem timu jer upravo tražimo ambiciozne i marljive agente korisničke podrške poput Ane. Ako se javiš na oglas za posao, postoji šansa da će tvoj životopis pročitati upravo ona. Provjeri otvorene pozicije za posao u Zagrebu i Rijeci, možda smo dobar match!