Jeste li znali da u Assist Digital godišnje pristigne gotovo dva milijuna poziva, poruka ili e-mailova koje uspješno rješava naš tim od tristotinjak zaposlenika u Zagrebu i Rijeci? I sve to na hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku. Sada znate i zašto ih zovemo našim Customer superherojima. Upoznajte Reu i Andreu! Njihov posao nerijetko zahtijeva na desetke telefonskih poziva dnevno i mali milijun interakcija s korisnicima ili kolegama. Iako rade na različitim projektima, slažu se u jednom: obje vole posao u call centru.

Zašto je posao u call centru dobro mjesto za rad?
Na našem Instagramu ili Facebooku često ćete vidjeti fotografije naših druženja na terasi, zajedničkih pauza, voćnih breakova i mini izazova aktivnosti koje naš Fun Team organizira kad god za to postoji i najmanji razlog. Vjerujemo da je u opuštenoj atmosferi zabavnije raditi, a Andrea je odlučila provjeriti je li to doista tako. Javila se na oglas za posao i u Assist Digitalu karijeru započela kao agentica korisničke podrške. „Počela sam raditi nedugo nakon otvaranja ureda u Zagrebu i odmah shvatila što znači suradnja, timski rad i međusobna podrška. Od samog početka učili smo jedni od drugih i uvijek bili spremni pomoći kad bi netko dobio zahtjevniji upit. Vrlo brzo smo kao tim počeli rasti, a slijedile su i prilike za razvoj karijere.“ – kaže Andrea koja je danas dio Triage tima i ima zadatak olakšati početak novim agentima.
Posao u Zagrebu, Rijeci ili diljem Europe
S obzirom na to da imamo urede diljem Europe, Andrea ne radi samo s agentima korisničke podrške iz Zagreba. Često virtualno otputuje na sastanak u Tiranu ili Tunis. Gdje god bila, trudi se novim kolegama omogućiti opušten i zabavan početak kakav je i ona imala. Iako niti jedan početak nije lagan, kod nas su oni česti jer broj upita svakodnevno raste, pa raste i naš tim. I uvijek imamo mjesta za nove talente. Nedavno nam se na poziciji Customer care consultanta pridružila i Rea. “Kada sam prvi put stigla na razgovor za posao u Assist Digital, ugodno me iznenadila opuštena atmosfera i prekrasan ured u kojem uvijek ima mjesta za druženje. Pogotovo na terasi na kojoj se često zajedno provodimo pauze. Iako sam tada bila u strahu od nepoznatog, sada se veselim dolasku na posao, kavi s kolegama pa čak i upitima s kojima se dosad nisam susrela jer znam da nema tog izazova kojeg zajedno ne možemo riješiti.“ – rekla nam je. Pravi znak da voli posao u call centru je taj što svako jutro dolazi nasmijana. Kaže da je za to zaslužan cijeli tim. S tim se u trenu složila i Andrea. „Najbitnija mi je da se na poslu osjećam ugodno, to je ono zbog čega sam došla i vrlo brzo zavoljela posao u call centru.“
Iako je Andrea dio tima gotovo tri godine, a Rea tek nešto više od dva tjedna, jedno im je zajedničko. Vesele se dolasku na posao, zadatcima i to do listama, druženjima i novim znanjima. I, s osmjehom kažu, to je razlog zašto ostaju.