Naš posao je dinamičan i prepun prilika za učenje i snalaženje u zahtjevnim situacijama. Iako se često čini da agenti sa slušalicama na ušima isključivo razgovaraju s korisnicima, posao u korisničkoj podršci zapravo je pravi timski sport. Vještine koje naučimo u radu s korisnicima nerijetko primjenjujemo u radu jedni s drugima što nas čini izvrsnim igračima. Jedna takva je Tanja Bodrožić koja u Assist Digitalu radi na poziciji agentice korisničke podrške. Ovoga puta, odlučila je podijeliti kako pozitivan stav, prijateljski pristup i sjajne komunikacijske vještine doprinose stvaranju super atmosfere na poslu.
Ako pitate Tanju i njene kolege koliko dnevno puta izgovore: „Pozdrav, kako vam mogu pomoći?“ mogli biste se iznenaditi brojkom. Ipak, svaki poziv, poruka ili e-mail koji stignu u naš kontakt centar prilike su da nauče nešto novo, pronađu rješenja i kada se to čini nemogućim i nauče slušati što im oni s druge strane žice žele reći. Sve to čini ih i sjajnim kolegama jer je razgovor s njima uvijek opušten. To najbolje znaju naši stručnjaci za kvalitetu koji jednom mjesečno agentima pružaju smjernice kako mogu unaprijediti svoj rad. Znamo da je i davanje i primanje feedbacka za mnoge zahtjevno i izazovno, zato nam je drago što se u Assist Digitalu uglavnom svodi na pozitivan i opušten razgovor.
Što posao u korisničkoj podršci čini posebnim
Kad je atmosfera opuštena, lakše je odgovoriti i na najzahtjevnije upite korisnika i razgovor s korisnikom iz neugodnog pretvoriti u lijepo iskustvo. Posebno ako to radimo zajedno. Oko zahtjevnih upita ponekad se okupi i cijeli tim, a različita mišljenja uvijek dovedu do boljih rješenja. U Assist Digitalu zaposlenici se jedni prema drugima odnose jednako kao prema korisnicima, spremno uskaču kad nekome zatreba pomoć i dijele znanja i savjete. U Zagrebu, primjerice, svi agenti pružaju korisničku podršku za jedan od najpoznatijih brandova u turizmu. Često se dogodi da agenti dobiju sličan upit koji je njihov kolega uspješno riješio nekoliko dana ranije, pa ne čudi da jedni drugima rado pomažu.

Imaš vještine koje su potrebne agentu korisničke podrške?
Kad radimo zajedno i rastemo zajedno. I uvijek smo u potrazi za kolegama koji će rasti s nama i razvijati svoje vještine agenta korisničke podrške. Ako nam se želiš pridružiti u Rijeci ili Zagrebu, provjeri otvorene pozicije. Prati nas i na Facebooku i Instagramu i upoznaj naše kolege, njihove priče i zanimljive trenutke zbog kojih volimo posao u Assist Digitalu.