Kada korisnici kontaktiraju korisničku podršku, rade to jer im je doista potrebna pomoć naših agenata. Pružajući im svaki put pravi odgovor, bez obzira na to s kojim agentom razgovaraju, iznova nadilazimo njihova očekivanja. Kako to postižemo? Edukacijama i uz veliku pomoć našeg tima za kvalitetu. Ipak, znati što se od vas kao stručnjaka za kvalitetu očekuje može biti prilično zbunjujuće. Kako bismo vam pomogli razumjeti što je sve potrebno da biste postali dio našeg tima za kvalitetu, pitali smo Quality menadžericu Costantinu Ferrari sve što bi vas moglo zanimati. Ovo je vaš vodič kroz svakodnevne aktivnosti i neke od najzanimljivijih aspekata ovog posla!
“Glavna zadaća tima za kvalitetu je unaprijediti rad korisničke podrške osiguravanjem kvalitetne usluge u skladu sa zahtjevima klijenta. To postižemo pružajući podršku agentima od prvoga dana.” – kaže Costantina.

To podrazumijeva mjerenje uspješnosti agenata praćenjem kanala kojima se pruža podrška, poput poziva, e-pošte i chata. Još jedna zadaća tima za kvalitetu je provođenje evaluacija i razgovora s agentima, odnosno pružanje smislene i konstruktivne povratne informacije o njihovoj izvedbi. Osim toga, stručnjak za kvalitetu osmišljava i provodi individualne edukacije i grupne radionice za agente. Sve to kako bi agenti imali što bolji učinak, zbog čega su suradnja i komunikacija u timu ključne za ovaj posao. Kao tim, često radimo zajedno, pronalazimo nove ideje i planiramo svakodnevne zadatke. U radu s agentima uvijek nastojimo pronaći ravnotežu tako da na zabavan i opušten način pružimo smjernice kako da unaprijede svoj rad.“ – dodaje. Zato su za ovu poziciju potrebne vještine poput pozitivnog razmišljanja, učinkovite komunikacije i empatije.
Tim za kvalitetu trenutno ima 14 izvrsnih i stručnih ljudi koji imaju mnogobrojne vještine i kvalitete i govore mnoge jezike. Naš tim u Zagrebu vrlo često razgovara na njemačkom, a onaj iz Rijeke ne propušta niti jednu priliku za usavršavanje talijanskog. Sve su to prilike za učenje. Kada radite s toliko izvrsnih kolega, top brendovima i s vodećim klijentima, niti jedan dan nije isti.
Ako želite postati dio naše priče, raditi u sjajnom timu i pomagati našim agentima da pruže najbolju korisničku podršku, počnite nadopunjavati svoj životopis. Tražimo stručnjaka za kvalitetu!