Pripremate se za razgovor za posao u Assist Digitalu? Odlično. To znači da ste se odlučili na sljedeći korak u svojoj karijeri i svojom prijavom zainteresirali naše recruitere. Sad je vrijeme da rasturite na razgovoru i dobijete posao. Znamo da taj proces nije svima jednako ugodan, stoga smo za vas pripremili nekoliko savjeta zbog kojih ćete razgovor za posao dočekati s osmjehom.
Informirajte se
Ono što dolazi prije razgovora jednako je važno kao i sam razgovor. S razlogom se kaže da je priprema pola posla. U tom slučaju, google is your friend. Prikupite informacije koje će vam pomoći da razumijete čime se bavimo. Kontakt centar nerijetko se veže isključivo uz korisničku podršku. Ipak, naš tim čine i Team leaderi, Quality stručnjaci i Work force managment , bez kojih bi pružanje korisničke podrške bilo gotovo nemoguće. Što očekujemo od vas i što vi možete očekivati od nas saznat ćete u oglasima, a ako uz to znate ponešto o nama, našim uslugama i kulturi koju njegujemo, mogli bismo biti dobar tim. Volimo raditi s proaktivnim i marljivim ljudima.
Istaknite svoje vještine
Uz marljivost i proaktivnost, važne su nam i vaše komunikacijske vještine. Iskoristite razgovor za posao kao priliku da našim recruiterima pokažete vještinu aktivnog slušanja i ugodne komunikacije. Naši agenti s korisnicima razgovaraju na nekoliko jezika pozivom, e-mailom ili porukom. Prije razgovora za posao osvježite svoje znanje jezika i prisjetite se osnova rada na računalu. Vjerujte nam, sitnice poput ponavljanja znanja i postavljanja pravih pitanja često čine razliku između uspjeha i neuspjeha!
Pripremite pitanja
Na razgovoru za posao nije važno samo davanje pravih odgovora – morate postaviti i prava pitanja. Razgovor za posao prilika je da nas upoznate, ali i da mi upoznamo vas. Možda vas zanima kako izgleda jedan radni dan u Assist Digitalu, a možda želite znati što za nas znači mogućnost profesionalnog razvoja. Prema pitanjima koje postavljate, znat ćemo što vam je važno. Samo tako možemo stvarati dobro radno okruženje u koje ćete dolaziti s osmijehom na licu. Kako biste s osmjehom na licu došli i na razgovor, imamo još jedan važan savjet.
Budite iskreni
Na razgovoru za posao razgovarat ćete o motivaciji, timskom radu, vještinama i kompetentnosti. Budite iskreni! Često kandidati, u strahu od neuspjeha, ne žele priznati da nisu u svemu jednako vješti. To je u redu, nismo ni mi. Kontakt centri danas nadilaze tradicionalne oblike korisničke podrške. Dostupni smo putem e-pošte, weba, poruka i društvenih mreža. Vjerujemo da to nije za sve jednako lak zadatak i zato imamo plaćene treninge u trajanju od tri tjedna za agente korisničke podrške, kao i onboarding i buddy program za sve ostale pozicije. Uz pomoć starijih članova tima, upoznat ćeš naše usluge, procese i sve ono što te zanima. Sharing is caring!
Ako želite postati dio našeg tima, ali nam se još niste javili, bez brige. Prilike se kod nas često otvaraju, možda je baš ovo vaša. Vidimo se na razgovoru!