Kako izgleda jedan dan u životu agenta korisničke podrške?

Jeste li se ikada zapitali kako je to raditi kao agent korisničke podrške? Naš agent Bruno Ćubić otkrio je kako izgleda njegov radni dan.
Bruno Cubic fotografija za blog scaled

Iako se možda ne čini tako, rad u kontakt centru uzbudljiv je i dinamičan. Zahtjeva prije svega pozitivan pristup, a onda i puno strpljenja i empatije. Tu je i niz drugih zahtjeva koji se svakodnevno nađu na putu, a kako oni izgledaju najbolje znaju naši agenti korisničke podrške. Jedan od njih je Bruno Ćubić. Kada ne rješava upite korisnika ili ne pušta glazbu sa svog DJ pulta, Bruno otkriva kako izgleda jedan njegov radni dan. Evo što kaže.


“Naše usluge su vrlo precizne i nastojimo ne propustiti nijedan detalj na koji možemo naići tijekom procesa. Zato je iznimno važan odmor. Odmorni i spremni za dan, bilježimo svaki korak koji poduzimamo i provjeravamo sve informacije koje pružimo klijentu. Čitamo vijesti kako bismo bili u tijeku s događanjima, mijenjamo različite valute radi točnosti, skraćujemo URL-ove radi vizualnog iskustva korisnika, provjeravamo smjernice i upute i uvijek se trudimo učiniti sve što je u našoj moći kako bismo pomogli korisnicima. Svime što radimo brinemo za korisnike i prema njihovim upitima odnosimo se onako kako bismo voljeli da se drugi odnose prema našima. Jer, svi smo barem jednom u životu trebali podršku službe za korisnike, zar ne?” – kaže Bruno. Novi upit predstavlja novi izazov, a agenti se trude pronaći najbolje rješenje u što kraćem vremenskom roku za svaki od njih. Nerijetko se oko jednog upita okupi cijeli tim!  Zato je korisnička podrška timski rad češće nego što to možete zamisliti. “Da, puno puta zapravo radimo kao tim. Koristeći pažljivo opisani sustav rada, ostali članovi tima mogu razumjeti bilo koji aktivan upit i preuzeti ga bez napora. Radimo prema međusobno dogovorenim principima koji su osmišljeni kako bi svaki put pružili standardiziranu kvalitetnu uslugu, bez obzira na to komuniciramo li chatom uživo, tekstualnom porukom, telefonskim pozivom ili e-poštom. Naš open space ured to čini još lakšim jer nam omogućava razgovor i razmjenu znanja i iskustva s kolegama iz cijelog ureda. – opisuje Bruno. Jedni prema drugima odnosimo se jednako kao prema svojim korisnicima, dajemo savjete, dijelimo znanje, podržavamo se i zajedno rastemo. Iako je svatko od nas drugačiji, naša organizacijska kultura potiče nas da budemo svjesni svega i svakoga oko sebe. Što je još važnije, potiče nas da prihvatimo ono što jesmo i motivira nas da postanemo ono što želimo biti.“ – dodaje.

U Assist Digitalu možete biti ono želite, a ako je to agent korisničke službe, mi smo tu da vam pomognemo u procesu. Prijava za novi posao može biti izazovna i prilično zastrašujuća kada niste upoznati s okolinom i ne znate što očekivati ​​od organizacije. Zato je tu naš Bruno! Volimo pomagati jedni drugima i doista vjerujemo da uz kvalitetnu podršku svatko ima svoju priliku za rast. Ako ste spremni na taj korak, pridružite se našem timu. Uvijek smo u potrazi za marljivim i ambicioznim kolegama. Provjerite naše otvorene pozicije u Zagrebu i Rijeci.

Blog je nastao u suradnji s Brunom Ćubićem, Customer Service Representative

Assist Digital
Povezani članci

Ponude za posao u:

MilanRimNapuljZagrebRijekaLondonParizMunchenTiranaDračTunis
MilanRimNapulj

ZagrebRijeka

LondonParizMunchen
TiranaDračTunis