Oni nisu od čelika, niti su s Kriptona. Ali oni imaju super vještine potrebne za pružanje najbolje usluge korisnicima. Gdje leži njihova supersila? Za početak nužna je potpora cijele organizacije. Dobro mjesto za početak stvaranja korisničkih super junaka je vaša timska podrška kao poslodavca. Iako se neke vještine mogu naučiti i uvježbati, druge osobine pak moraju biti ugrađene u karakter.
Donosimo nekoliko vještina korisničke službe koje bi svaki agent trebao nastojati razviti, a poslodavci bi trebali tražiti pri zapošljavanju novih članova tima.
Vještine komunikacije očito su visoko na listi potrebnih vještina. Kako često čujemo o tim vještinama koje su potrebne ili poželjne u mnogim industrijama i na radnim pozicijama, u službi za korisnike to znači jasnu, jednostavnu i nedvojbenu komunikaciju. Sposobnost jasne komunikacije ključna je za izbjegavanje razočaranja kupaca zbog pogrešne komunikacije. Ne ostavljajte mjesta dvojbama pri rješavanju problema i davanju informacija.
Sposobnosti rješavanja problema bitne su u gotovo svakoj ulozi koje se možete sjetiti, čak i više u podršci korisnicima i njihovim problemima koje je potrebno brzo i učinkovito riješiti. Vještine rješavanja problema pomažu agentu službe za korisnike da utvrdi izvor problema i pronađe učinkovito rješenje. Stav i vještine za rješavanjem problema uključuju aktivno slušanje, analize, istraživanja, kreativnost, pouzdanost i brzinu u donošenju odluka. Sve ove vještine organizacija može pomoći članu tima da ojača i razvije. Stoga mi u Assist Digitalu ulažemo u razvoj komunikacijskih i poslovnih vještina rješavanja problema kroz naše interne edukacije i treninge, budući da znamo da je snaga tima u članu. I taj je tim jak onoliko koliko mi tog člana učinimo jakim.
Asertivan i pozitivan ton i stav apsolutna su nužnost kada su u pitanju super moći nevjerojatnih super junaka za korisničku podršku i nešto je što može biti dio karaktera neke osobe, ali se može i uvježbati. Manje promjene u obrascima razgovora mogu uvelike doprinijeti stvaranju sretnijih kupaca. Treningom i timskim vježbama i pod pravim vodstvom svatko može biti uzor za pozitivnost. Jezik je ključni dio uvjeravanja, a ljudi stvaraju percepciju na temelju jezika i tona koji koriste. Trebalo bi se usredotočiti na to kada i kako će se problem riješiti, umjesto na negativno. DA i lijepe riječi otvorit će daleko više vrata i mogućnosti te će vašu službu za korisnike predstaviti brižnom i predanom rješavanju problema.
Super heroji znaju da je znanje moć. Dakle, spremnost na učenje njihova je super vještina i temelj za razvoj drugih vještina koji će im pomoći nadmašiti očekivanja. Naučite sve o usluzi ili brendu, procesima, voljni ste naučiti kako bolje komunicirati, upoznati nove kanale i trendove u industriji korisničkih usluga, sposobnost brzog prilagođavanja i korištenja novih znanja u svom poslu. Ovo su super vještine koje su naše agente učinile super junacima. Veselimo se svakom novom članu tima koji želi postati super heroj.